Renault 5 Elektrik: Azaldılmış qiymətə doğru. muxtariyyəti olaraq!, Renault R5: Elektrikli şəhər avtomobili bir az daha çox ortaya çıxdı. Şəkillər, qiymət və məlumat

Renault R5: Elektrikli şəhər avtomobili bir az daha çox ortaya çıxdı. Şəkillər, qiymət və məlumat

Martin_penwald:
Ancaq bir SUV ola bilməsəm, Zigounette’nin ölçüsünü necə kompensasiya edəcəyimi ?
Daha optimallaşdırılmış profil ilə bir sedan alın?

Renault 5 Elektrik: Azaldılmış qiymətə doğru. muxtariyyəti olaraq !

AŞPA-nu aldada bilsəydi, buna baxmayaraq bu muxtariyyət ola bilər və qiyməti biraz artar.

Renault 5, 2024-cü ildə !

İki il əvvəl, layihənin təqdimatı zamanı rəsmiləşdirilmişdir Dirçəliş, 100% elektrikli yeni Renault 5-i izləyicilərini cəlb etmişdi. Və yaxşı bir səbəbdən, daha sonra Renault 5-in emblematik üslubunu tapdıq, mari standartlarımıza və tamamilə yeni zəmanətli bir formada modernləşdirilmişdir ” sıfır emissiya »».

Artıq üç nəqliyyat vasitəsindən (zoe, twingo və megane) -dən ibarətdir, 100% elektrik diapazonu, bu yeni Renault 5-də gələn il, bu yeni Renault 5-i tədricən genişlənir. Giriş bileti təxminən 25.000 avroya qədər olmalıdır.

Giriş üçün azaldılmış muxtariyyət-keçid versiyası ?

Əleyhdar məlumata görə Avtomobil jurnalı, Bu gələcək elektrik Renault 5, 52 kilovatsaata yaxın litium-ion batareyasında, Renault Zoe-ni qidalandıran kimi 35.000 avroya qədər göstərən kimi eyni.

Həqiqətən, Nissan ilə birlikdə yeni bir litium-dəmir-dəmir batareyanın (LFP) inkişafı üçün bir əməkdaşlığa baxmayaraq, sonuncusu bu gələcək Renault 5, daha az sıxlığın günahı və daha böyük bir batareyanın günahı. “”
Ekvivalent ölçüdə, bir LFP batareyası ənənəvi bir nikel-manqanes-kobalt texnologiyasından daha aşağı bir güc göstərir “, qeyd etdi Avtomobil jurnalı.

Buna baxmayaraq, Renault 25.000 avrodan bir zəng qiymətini qorumaq istəsə, elektrik Renault 5-in 52 kVt / raft versiyası orta bir model təşkil edə bilər. Başqa sözlə, bu yeni R5-nin gəlmə -level versiyası, daha aşağı ölçülü bir bloka sahib olmalıdır və buna görə də (400 km) vəd edilmiş məsafəni təmin edə bilməyəcəkdir.

Google Xəbərlərindən istifadə edirsiniz ? Tech xəbərlərindən heç nəyi qaçırmamaq üçün klubikanı izləyin ! Google Xəbərləri

Videoda tapmaq

Eyni mövzuda

Elektrikli avtomobillər 2022: Yeni modellər gözlənilir

Elektrik batareyalarının qiyməti bir damla təqib edir, lakin təhdid edildi

Renault, flaqman modellərinin elektrikləşdirilməsini davam etdirir və elektrik e-tech mega elan edir

Renault Scenic Görmə: Scenic yenidən doğulur

Klublu cəmiyyətə qoşulun

Yeni texnologiyalar həvəskarlarının cəmiyyətinə qoşulun. Gəlin və ehtirasınızı paylaşın və xəbərləri bir-birlərinə kömək edən və gündəlik təcrübələrini bölüşən üzvlərimizlə mübahisə edin.

Şərhlər (90)

Ən çox gündəlik istifadə üçün həlledici amil olmayan muxtariyyət üzərində həddindən artıq muxtariyyətə diqqət yetirməklə, insanları elektrikli nəqliyyat vasitələri ilə maraqlandırır. Əhəmiyyətli olan batareya tutumu deyil, yükləmə müddəti və səmərəliliyidir.
Ətraf mühit problemlərinin öhdəsindən gəlmək üçün, istehsalçılar minimum tutumlu batareya olan daha kiçik və daha yüngül avtomobillərə çevrilərsə, ağıllı olardı.
Unutmamalıyıq ki, batareyanın nə qədər kiçik olacağını, nə qədər bahalı olacaq.

500 km gerçəkdən aşağı, elektrik üçün qalmayacaq

Əksinə qiymətə diqqət etməliyik. Yahourtun bir qazan üçün 25.000 avro … Yerə qayıtmaq üçün vaxt olacaq

Bu Fiat 500, Mini və digər DS3 kimi kiçik bir lüks şəhər maşınıdır ..
Bu cür bədəndəki muxtariyyət vacib deyil ..
Fransanı magistral yolu ilə keçmək üçün bu cür avtomobil almırıq, ancaq gündəlik zəng qülləsi (iş, dodo, supermarketdə, supermarketdə, supermarketdə) və onsuz da 200 km məsafədə bir şey var.
Hələ 2-ci bədənə ehtiyacım olsaydı, bu cür ve ola bilərdim.

15-18K € -dan sonra o zaman çox bahadır ! DSL ancaq həyatda başqa prioritetlər var və sonra elektrik bir korluq başa gəlir və daha da pisləşəcək

Çünki benzinin qiyməti azalacaq ..

Ancaq bir SUV ola bilməsəm, Zigounette’nin ölçüsünü necə kompensasiya edəcəyimi ?

Bəli, ancaq bir anda ölkənin digər ucundakı çimərliyə və ya dağa getmək istəyərsən və muxtariyyət zaman-zaman olsa belə, daha çox lolda qafiyə olsa belə, muxtariyyətin vacib olduğunu başa düşəcəksiniz !!

Bu avtomobil şarj etmədən, 10 ildə şarj etmədən Fransanı keçə biləcəyi zaman elektrikli bir avtomobilin muxtariyyəti maraqlı olacaqdır. Bu anda elektrikli avtomobil bizi bağlayan ekoloqlar üçündür

Bu mənə aydınlıq gətirmişəm ki, bu yalnız 2-ci qutu ola bilər ..
Hər kəs onun əzəməti kimi zəngin deyil !!

2-ci orqan tez-tez kənddə bir öhdəlikdir və bu, ümumiyyətlə ən varlı yaşamasıdır ..
Bəzən həyat yerinizə qərar verən daşınmaz əmlakın qiymətidir.

2-ci, 200 km çox yaxşıdır. Unutmayaq ki, batareyanın 400 km və ya daha çox olması, gündəlik asmaq məcburiyyətindəyik ki, 100-i kq. Sanki daimi sərnişin kimi iki malabar idik.

Problem ondadır ki, bu qiyməti ikinci bir avtomobildə qoyan bir çox insan yoxdur.(Ümumiyyətlə 20k €)
Əsas avtomobil, ümumiyyətlə, bütün ərazi olmasını istəyirik, hər gün işə başlayar və ailə ilə tətilə gedin ..
Hər iki halda hədəfdən uzaq olmaq riski var ..

Əks təqdirdə Fransanı keçmək üçün, muxtariyyət, universal, sürətli və etibarlı şəkildə bərpa etmək üçün hər şeydən əvvəldir. Məsələn, çıxarıla bilən batareyalar və ya bir hidrogen tankı. Xüsusilə, böyük batareyalar yalnız 205-ci ildə və ya twingo səyahət etməklə başlayanda yalnız böyük avtomobillərə tətbiq olunur.

Əks təqdirdə, vərdişlərimizi bir az dəyişə bilərik, məsələn, nəsillərimizdən əvvəllər etdikləri kimi qatarla səyahət edə bilərik. Və ya 2 gün ərzində ölkəni, işçilərin nəsilləri olaraq, bizim qarşımızda etdikləri kimi, sona çatmadığını kəşf etmək üçün vaxt ayıraraq ölkəni keçin ..

Megane E-Tech-də, bir LLL-də tətil üçün bir istilik icarəsi üçün bir müqavilə ola bilərsiniz ..

Qatar yalnız şəhərlərdə mövcuddur … hamısı əhaliyə təsir etmir. Çirklənməyə mübarizə aparmaq üçün praktik olacağını “kiçik xətlər” artıq fiziki cəhətdən mövcud deyil. Həm də bir həftə sonu və ya tətil üçün Fransanı keçəndə qatarla çox mürəkkəbdir və çox vaxt nəqliyyat vasitəsində bitir, hətta bax. Və saytda olduğu kimi, hərəkət etməlisiniz və mütləq şəhərdə olmayacaqsınız ..
Güclü muxtar avtomobillər ..
Tərbiyədə, üstəlik, mənfəətlənəcəyini söyləyən bir məqaləni oxudum, stansiyalar şəhər mərkəzlərində olmalıdır, bu da bir şəkildə əlavə şəhər, yaxın və ya uzaq olan.

Leboncoin-də böyük bir şəkildə böyüdücü şüşə alın. Və daha ucuz olacaq və bu münasibətlə, planet üçün yaxşıdır.
Yox.B. : Ayrıca, çıxılmaz hallar üçün mikroskop ilə işləyir.

Clio / 208 dizelinin nə qədər olduğunu başa gəlir ? Tez 25000 avro səviyyəsindədir … və gündəlik gündəlik rulonlar üçün istifadə olunur (işə getmək üçün gündə 150 ​​km), elektrikli bir nəqliyyat vasitəsi çox ucuzdur.
Beləliklə, bəli, bu verilmir, ancaq bir dizel şəhər avtomobilinin səviyyəsidir. Bundan əlavə, Termal nəqliyyat vasitələrinin dəyərini artıracaq Avro 7 standartını unutursunuz.
Mənim üçün R5, kiçik elektrikli avtomobili mütləq demokratikləşdirəcək bir modeldir. Bundan əlavə, ölmək üçün kədərli olan cari avtomobillərlə zidd olan moda / əyləncəli tərəfi var.

“Hamımız 205 və ya Twingo-da səyahət etməklə başlayırıq. »»
İlk avtomobildə, istifadə olunan bir termalın alınması həmişə 2045-ci ilə qədər mümkün olacaqdır … buna görə batareyaların kütləvi sıxlığının yaxşılaşdırılması ilə gəlməyi görmək üçün çox vaxt verir.

Matts32:
Məsələn, nəsillər bizim qarşısında etdikləri kimi qatarla səyahət edin
Yenə də evin yaxınlığında açıq bir stansiyaya sahib olmaq lazım olardı, kənddə “TGV xaricində” bağlanmış stansiyalarda olan vəziyyətdən uzaqdır

Alış-verişə getmək və cəfəngiyat olduğu vaxtın 25 km 90% -ində işə getmək üçün bir tesla alın ! İstifadə olunmuş elektrik ağıllıdır, idealdır … Əmanətlər ilə bir Dizel V6, 1000 km-ni tam birləşdirmək üçün təklif etdiyimizi təklif edirik ..

Bəli, amma stansiyalar bütün avtomobilin qurbanı olduqları üçün dəqiqdir və buna görə də nəqliyyatın olmaması üçün artıq qazanclı deyil. Qatardan bir az daha çox istifadə etməyə başlasaq, tərs hərəkət başlayacaq.
Bizə baxan problemlə, həm hərəkət etmək, hər iki hərəkət yoluumuzu, həm də, hər iki nəqliyyat vasitəsini, hər iki nəqliyyat vasitəsini, istilikdən daha çox, yoldan daha çox relsdən daha çox üstünlük vermək) və səfərlərimizin miqdarı) və getməkdənsə, bütün bölgələri yenidən kəşf etmək Yaz aylarında və qışdakı dağlarda qoyunlara qoyun kimi qoyun …).
Dəmir yolunu bərpa etmək, “yol”, hətta elektrikli avtomobilin (2G / km ətrafında), “yol” səviyyəsində xüsusilə təsirli olardı.TGV-də sərnişin, 10-dan 100 q / km qarşılıqlı əlaqə saxlayır.Ves üçün vasitə … və Ter qiymətləndirməsi daha çox istifadə olunduğu təqdirdə hələ də geniş şəkildə yaxşılaşdırıla bilər və olduqca yüksək bir emissiya / investisiya qazancı nisbəti.
Əlbəttə ki, heç vaxt ehtiyacların 100% -ni əhatə etməyəcəkdir. Ancaq uzun məsafələr üçün çox şey əhatə edə bilər.
Uzun müddət mövcud olan bir şeyi yenidən qura bilərdik, lakin bəlkə də 15 və ya 20 il ərzində yoxa çıxdı: avtomobilin qatarına yüklənməsində və beləliklə dəmir yolu ilə böyük səyahət etməklə, yalnız iki ucu Avtomobil … bir ve muxtariyyəti artıq problem olmayacaq, nə də ən yaxın stansiyanın evdən bir neçə kilometrdir və tətil yerindən bir neçə kilometr məsafədədir … və saytda lazım olduqda heç bir problem yoxdur. Bu sistem hələ də kanal tuneli üçün mövcuddur, ancaq əsas dəmir dəmir barmaqlarında onu əsas şəkildə yenidən quraşdıra bilərdik (və şəbəkənin stansiyadan bonusa dəyişdirilməsi ilə parafətə texniki baxımdan daha çox yazışmaların aradan qaldırılması ilə daha çox parisin üstünə qoyulması. ..).
Və yüklənmə / yüklənməyə sərf olunan vaxt, qatarın daha yüksək sürəti və ya bir gecə dövriyyəsi ilə, hətta başlanğıcda və gəlişdə gözləyən 1 saatdır) Geniş, Eurotunnel servisini doldurdu və 25 dəqiqə ərzində boşalır), məsələn, 8 saatda səhər saat 9:30-a qarşı (fasilələri və tıxacları və tıxacları və tıxacları və tıxacları qeyd etməmək və s.) Bir Wissembourg (Böyük Line Qatar Stansiyası olmayan şəhər) -Biarritz, axşam saatlarında 1 saatlıq qısa sürücü və ya başlanğıcda 1 saat qısa sürücü ilə 1 saatlıq qısa sürücü ilə əvəz edə bilərik. səhər.
Ancaq hey, bunun üçün bu gün yaşadığımız kimi yaşamağa davam etmək üçün əlçatmaz olduğunu bildiyimiz zaman, vərdişlərimizdəki hər hansı bir dəyişikliyi rədd edərək, divara baxmağı dayandırmalıyıq ..

Əsasən elektrik enerjisindən şikayət edənlər, vərdişlərinə və xüsusən də öz rahatlığını dəyişdirmək istəməyənlər, hətta dünyanın sonunadək.
Cəmiyyətə və hətta dünyaya zərər verdiyi göstərildiyi təqdirdə çox kiçik əlavə üstünlük və ya rahatlıq hesab olunur. Əvvəlcə ağzım, istədiklərinizi dəyişdirin, çünki məni dəyişdirməyə məcbur etmir.
Ümumiyyətlə faşizm üçün ağlayan eyni insanlar, bu dəyişikliyi tətbiq edildikdə, bu sözün nə demək olduğunu və nəyin təmsil etdiyini bilmədən özləri tərəfindən qəbul etmək istəmədikləri halda.

Niyə, sonra ?
(Bu, əsl sual, heç bir pislik yoxdur)

Budur, SNCF-nin mini elektrik qatarları ilə köhnə xətti bərpası planı var, mən kənddə yaşamıram, amma bir stansiyaya ehtiyac yoxdur, sadə bir dayanacaq kifayətdir. .. bir növ ölkə mini nəyi göstərir.

Ağıllı çox kiçikdir. Yalnız Paris dilində və ya Fransanın digər böyük şəhərləri üçün hazırlanmışdır. Kənddə olan və hətta yalnız 25 km məsafədə olan kimi, əsl maşına ehtiyacınız var.
Bundan əlavə, hamımızın evdə çox sayda maşın olması üçün yerimiz yoxdur.
Həftə üçün 2 kiçik elektrik alınıbsa, həftə sonları gəzintiləri və tətillər üçün bir dizel sedan və nəhayət iş görmək üçün kiçik bir yardım proqramı …
Yaxşı bah bir elektrikli yolsuzluq, mənim üçün hiylə edir.
Və Madame üçün kiçik bir megane / 308 / golf. Elektrikli üçün gec qatlar görəcəyik

Renault 5, bu, yoxsulların mükəmməlliyinin avtomobili idi. Həmişə çirkin olub.
Bir R5 almadıq, çünki olduqca, amma baxmayaraq.
Bu cür təkər arabasına ayağa qoyun, heç bir təşəkkür edirəm.
Eyni elektrik və müasir, oh deyil.
Eyni zamanda 2CV və ya başqası ilə daha pis ola bilərdi

Kaş ki, yarisin hibrid mühərriki ilə hibrid olsaydı, o, pew olardı ^^

Bundan başqa ikinci avtomobillər tez-tez benzin, xüsusən də şəhərdədir. Çox tez-tez istifadə olunur … Bu tendensiya ZFE ilə daha da doğrudur. Kampaniyada o, tez-tez dizel olduğuna razıyam, lakin demək olar ki, sistemli şəkildə istifadə olunur.
Şəxsən məncə, elektrikli R5 10 ildə demokratikləşəcək və ya daha səmərəli modellərlə əvəz olunacaq.
Gələcək deyəcək.

Matts32:
Bəli, amma stansiyalar bütün avtomobilin qurbanı olduqları üçün dəqiqdir və buna görə də nəqliyyatın olmaması üçün artıq qazanclı deyil. Qatardan bir az daha çox istifadə etməyə başlasaq, tərs hərəkət başlayacaq.
Bu iddia ilə razı deyiləm. Bir çox xətlər, saxlanılmadığı və təhlükəli deyil, sərnişin olmaması üçün deyil. Digər tərəfdən, bu texniki xidmətin olmaması sərnişinlərin sayının azalmasını yaradır, qatarda saya bilməyəndə maşına girirsən ! Kiçik ölkə xəttlərinin bağlanması iqtisadiyyatın siyasi seçimidir, kiçik xətlərin əksəriyyəti hətta intercitélər də sərfəli deyil, bölgələrdən pul yaşayırlar.
Bu pis bir sistem deyil, ancaq siyasi olaraq qəbul edilməlidir.
Qalanları üçün tamamilə razıyam, bu, hərəkətdə qlobal əks olunma probleminin üstündədir və nömrə açardır … REDEVELOP bir çox kampaniyamızda çox bahalı olardı, lakin digər həll mümkündür ..
Mən ətrafımda bir nümunə götürürəm ki, bir çox insan böyük bir şəhərdə iş yerlərinə getmək üçün 40 km-dən çoxdur … ictimai nəqliyyat vasitəsi ilə hamısı 1:30 ilə 2 saat arasında çəkir (şəhər mərkəzi üçün) işə gəlmək üçün avtobusa davam etmək üçün). Səbəb: bunlar omnibusdur, çünki. Avtomobil parkı və velosipedlə hər 15 – 20 km məsafədə dayanacaqlar yaratmaq daha təsirli olardı və məqbul səyahət vaxtının olması üçün dayanacaqların sayını çox məhdudlaşdırır. Qəbul etmək üçün rahat avtobuslara ehtiyacınız var. 63 yerin səllöçəyi yollarını dayandıraq, çünki 30 dəqiqə zəif quraşdırıldı, çünki onu hər kəsə satırsınız ..
Bu məqbul olması üçün gün ərzində bir geri dönüş həllinə ehtiyacınız var, çünki bir çox valideynlər məsələn xəstə olduqda uşağını məktəbdə almalıdırlar ..
Şəhərdə, günün həyatına əsaslanan xətləri yenidən düşünmək mənim fikrimcə bir həll olardı ..
Qatar üçün, bir təyyarə marşrutu eyni qatardan 4x ucuzdur … bir çox insan təyyarəyə üstünlük verəcək, əgər səyahət vaxtı eyni qalsa da … alternativ olmaq.

Evdə 15% artımla 400 terminal üçün 8 avro doldurursanız, zozol ilə müqayisə edirik ?

Hellvtic:
Evdə 15% artımla 400 terminal üçün 8 avro doldurursanız, zozol ilə müqayisə edirik ?
Hesablamanı həyata keçirməyə icazə verdim, amma həqiqətən də elektrik enerjisi və benzin, qazın (son 4 ildə orta hesabla hesablaşan birinci dərəcədə hesablaşan), elektrik xərclərinin azaldılması ilə də daha ucuzdur termal həllərdən daha çox.
Mənim vəziyyətimdə, qiymət fərqi, təxminən 5 ildir ki, sadə bir benzininizin daha ucuz olması deməkdir (təxminən 20).İldə 000 km, benzində ən az 7L / 100 təşkil edəcək bir ailə ilə). Bu Dacia Bi Energy həlləri ilə daha da vacibdir ..
Keçid dövründəyik, seçim mürəkkəbdir. Bir şey, müəyyən bir şey, dövlətin yanacağın vergisinin gəlirləri olmadan edə bilməyəcək, bir anda dövlət elektrik enerjisini verəcək və bu hesablama daha az gerçəkləşəcəkdir. Nə vaxt . heç kim bilmir.

Hər halda, yuvarlanan səhmlərin yayma ehtiyatı tədricən edilir, çünki 2023-cü ildə satılan avtomobillərin 100% -i elektrik (və 5 ildə uzaq olacağıq), çətinliklə 50% olardı 2033-cü ildə elektrikdə park.
Ancaq kiçik yeni avtomobillər üçün əyilmə qaçılmazdır və nəqliyyat vasitəsinin qiyməti ilə müqayisədə əlavə bir dəhşətli bir xərc gətirən Avro-7 standartı səbəbindən çox tez ediləcəkdir. Bundan əlavə, istehsalçılar artıq çox kiçik avtomobillərini (Twingo, C1 və s.) Durduqlarını açıqladılar. Növbəti addım şəhər avtomobilləri (208, Clio və s.) Olacaq və bu da şəhər mərkəzlərində bizə tətbiq olunan məhdudiyyətlərlə gücləndiriləcəkdir.
Şəxsən məncə, bazarın

Baxım necə baha olur ? Hələ də əksinə və uzaqdan ! (Ve, bu, termal mühərrikləri olan bir vəziyyət pensiyası olan qarajların uzunmüddətli ölümüdür)
Bir zoé və gündə 80 km olan bir həmkarı ilə müqayisədə, bu gün də bu gün də daha ucuzdur (bu gün daha da çox deyə bilərdik, çünki benzin elektrik enerjisindən daha çox artdı). Digər tərəfdən, yalnız gündə bir neçə km etsək, daha şübhəli olur.

Qarajların vəziyyətində narahat deyiləm ! Hər il kondisioner şarjları tətbiq etmək kimi həll yolu tapacaqlar ..

Son nöqtəniz üçün həqiqətən bilmirəm ..
Evdə, əsas avtomobil (biz, tətil, ailə ziyarət + iş) həmişə ikinciliyə nisbətən daha çox km (ən azı iki dəfə)
Yenə də bu 2-ci avtomobil işə getmək üçün hər gün yuvarlanırdı və sistematik olaraq yerli səyahətlər üçün (supermarket, uşaqlar və s.) Üçün bizə xidmət edirdi

Bir il elektrikdə yaşamışam (bir Taycan). Həqiqi muxtariyyət, satın alma zamanı vəd olunan şeydən olduqca uzaqdır (qışda, 270 km muxtariyyətdən çox olmaq çətindir, hətta yayda 400 km məsafədədir), amma … bu bir məsələ deyil. Narahat olduğum qədər səyahətlərin böyük əksəriyyəti gündə 50 km-dən azdır. Böyük bir ailə səyahətim olanda, ildə ildə 4000 km məsafəni yuvarlanan böyük yolumuz 6 silindr dizelimi saxladım. Mən böyük bir səfər üçün tək olanda, hər şeyə baxmayaraq Fe-ni götürürəm və şarjlarımı planlaşdırıram. Daha məhdudlaşdırıcıdır, amma həqiqətən olduqca gülməlidir. Və sürətli. 10/5mn sürətli şarjında ​​200 km qazanıram.
Ancaq gündəlik olaraq, evə gələndə sadəcə qoşulmalıyıq. Yanacaq stansiyasının ziyarətləri bitdi. Səyahət bir kafedral sükut içində edilir. Sürücülük, hətta bir porsche də, hətta bir porsche-də daha çox batmışdır və onun səyahətinə nisbətən istehlakına daha çox diqqət yetiririk.
Bir prioridən necə çıxacağını bilməlisən.
Qiyməti qalır və orada bir mübahisə yoxdur, bundan başqa, tam (bu an üçün) çox qənaət edirik).

Vidarusny:
Bir şey, müəyyən bir şey, dövlətin yanacağın vergisinin gəlirləri olmadan edə bilməyəcək, bir anda dövlət elektrik enerjisini verəcək və bu hesablama daha az gerçəkləşəcəkdir. Nə vaxt . heç kim bilmir.
Bütün Ticpe’nin elektrik enerjisinə hesabat verməsi, bu, Fransada mövcud illik elektrik enerjisi istehlakı ilə 4 CT / KWH ətrafında olardı. Buna görə tənzimlənən nisbətlə müqayisədə 20% artım qaydasında.
Vidarusny:
Bu iddia ilə razı deyiləm. Bir çox xətlər, saxlanılmadığı və təhlükəli deyil, sərnişin olmaması üçün deyil.
Bağlıdır, texniki xidmətin olmaması bu xətlərin gəlirliliyinin olmamasından irəli gəlir. Fundamental problem, dəmir yolunu milli nəqliyyat dekarbonation strategiyasının əsas elementi kimi nəzərdən keçirmək əvəzinə, qatar bir avtomobil ödəmək üçün vasitə olmayanlar üçün ikinci -lass bir şey hesab olunur (bu gündən bəri hamısı Qiymətlər konturda əlçatandır) və birdən onu əsl ictimai bir xidmət olaraq nəzərə almaq əvəzinə SNCF-dən qazanc isteyirik. Və mütləq, birdən qazanclı xətlərdə ölçüsü.

Bu gün mümkündür, lakin bu, 1990-cı ilin sonlarında və 2000-ci ilin əvvəlində yaşadığımız bu deyil. Kiçik bir şəhərdən kifayət qədər yaxın olan Le Mans’a yaxınlaşan bölgə (və ya bilmirəm) stansiyanı bağlamaq istədi, çünki çox baha başa gəlmək və böyük bir şəhərə (20 km) (o zaman əlli gündəlik istifadəçi) ). Vaxtında bələdiyyə başçımız, stansiyanın idarə olunmasının bir hissəsini maliyyələşdirmək üçün çox sayda yerli vergilərin də artması idi … Bu tip stansiyaların bağlanmasından sonra qazanclı xəttin bəhanəsi təqib edərdi ..
Zarafat üçün əlli istifadəçi son 20 ilin əhəmiyyətli bir irəliləməsi idi.
Bu elanın ardından Stagné’de bir neçə ildir Stage Liseyi şagirdlərinə stansiya firmasının qorxusu üçün. Bu gün yenə də bu bələdiyyə başçısı sayəsində stansiya hələ də mövcuddur və istifadə olunur. Eksiyrdən vaxtdan daha çox və ya az demək üçün bir fiqurum yoxdur.

Vidarusny:
Kiçik ölkə xəttlərinin bağlanması iqtisadiyyatın siyasi seçimidir, kiçik xətlərin əksəriyyəti hətta intercitélər də sərfəli deyil, bölgələrdən pul yaşayırlar.
Daban
3 ildir ki, stansiyanı evimə (45 km) ən yaxın olan və birbaşa Roissy-yə, yaxşı hissədə klassik bir xətt olan bir TGV var idi. Bölgə bahalı və silindi. İndi, Roissy Direct-a gedən bir TGV stansiyasına çatmaq üçün “ən azı” 200 km və ya başqa bir şəkildə avtomobili, sonra da qatar (və ya dəyişikliklə), sonra Paris stansiyasından bir metro götürməlisiniz şimalın stansiyası, sonra Roissy-ə iyrənc bir rer. Avtomobildən daha yorucu kimi, daha uzun, daha bahalı ! Seçim tez bir çox üçün edilir: avtomobil ..

Eyni fərqlə eynidir
Elektrik hər kəs və hər şey üçün istifadə olunan və istehsal edə biləcək universal bir enerjidir. Beləliklə, vergi hökumət üçün asan olmayacaq. Daha az yuvarlana və elektriksiz etməsən.

Hellvtic:
Beləliklə, vergi hökumət üçün asan olmayacaq.
Vergilərin tənzimlənən qiymətə verdiyiniz zaman ödədiyiniz qiymətin yaxşı üçdə birini təmsil etdiyi elektrik enerjisini vergi vermək üçün çox asan deyil ..

Yaxşı bir şəkildə daha ucuz texniki xidmət, lakin daha az, buna görə də çətin ki, var.
Heç bir şey almamaq üçün, elektrik otbiçənim üçün artıq yaşadığım xarici rozetkadan istifadə edirəm
Və EDF içi boş saat qiymətləri 0,1470-dir, buna görə 64 kVt / saat 9-a qədərdir.4 avro, maşım gecə şarjları

Dəqiq, bir anlığa inanmadığım karbohidrogenlərin hansı miqdarında artım əlavə edin. Yalnız sürücüləri deyil, hamını cəzalandıracaqdılar. Tetikleyicəyinin populyar narazılığını təsəvvür etməlisiniz

Qışlarda 300, yayda 440, ancaq xaricdə, hətta heç bir problem yaşamıram. Bundan əlavə, yola görə, onlar sürətli şarj cihazlarında italyanlar çox güclüdürlər

Fikirinizdəki problem, qatarın bir şəbəkəyə ehtiyacı olduğunu və şəbəkənin bir kor olduğu üçün (bir yolun qiyməti 10 ilə 100x) qorumaq üçün bir kor olduğunu söylədi. Kataloqun kabelləri misdə olan, mütəmadi olaraq oğurlanır (xüsusilə də lənətə gəlmişdən bəri, buna görə də çox qazanclı, hətta kiçik bir hissə üçün də çox gəlir).
Sonra enerji arqumenti var. Məşhur inancın əksinə olaraq, bir SE, ekvivalent nəqliyyat gücü ilə bir qatardan az istehlak edir (və yaxşı köhnə qatarı dizel üçün deyil). Beləliklə, bir Paris Bordo, 1000-dən ibarət bir TGV, mənbəyi olan yerlərin sayının, mənbə istehlakı. Bu, magistral yolda 100 kVth başına 19 kVt / hafı tutan 200 tesla (nəqliyyat qabiliyyətində) uyğundur.Eyni səyahət üçün 91 mwh.
Maşınları bir qatara qoyanda, bu, qazanclı deyil, heç olmamışdı və buna şübhə edirəm. Nə üçün ?
Çünki nəqliyyat baxımından, ən təsirli olan ən təsirli olan ən təsirlidir. Beləliklə, avtomobil + vaqon həmişə avtomobildən daha bahalı olacaq.
Yeganə üstünlük, nəqliyyat vasitənizin odometrini qaldırmağınızdır, lakin iqtisadi cəhətdən əsassızdır.

Və niyə “cəzalandırmalıyıq” (çubuqdan əlavə … bir vergi cəza deyil !) Yalnız sürücülər ? Ticpe, ümumi dövlət büdcəsinə gedən bir vergidir, buna görə hamıya fayda gətirir, avtomobil ilə əlaqəli xərclər üçün xüsusi olaraq istifadə edilmir, buna görə də onun bütün elektrik enerjisinə tətbiq olunduğuna şok olmayan bir şey olmazdı. Və hər halda, praktikada, bu gün bir avtomobili olmayanlar da, dolayı yolla Ticpe-ni ödəyirlər (çünki onlar daşınmış məhsullardan istifadə və istehlak edildiyi üçün …).
Benzində Ticpe’nin məhsuldarlığının azalması mütləq çox mütərəqqi olacaq, elektrik enerjisinə təxirə salma, hər hansı bir “populyar gozel” qarşısını alacaq, buna görə gözə dəyməz … əsasən, bu 20 ildə KVte-də 4CT vergisini artırmalıdır, əgər artıq yox … indiki tənzimlənən nisbət əsasında illik artımın ekvivalenti. İki gündə 15% alırıq ..
Təsirləri ən təvazökarlığa görə məhdudlaşdırmaq üçün, istehlaka görə tənzimlənə bilər, ilk X K-nin illik, sonra aşağıdakı XS, sonra 4, sonra 6-dan 2 CT-lər üçün 2 CT-lər ..
Əlbətdə ki, təxirə salınma elektrik enerjisindən başqa bir şeylə də edilə bilər: ƏDV, IR və s. … bu, həqiqətən problem deyil. TICPE, yalnız motoristlərə dəyişdirilməsini nəzərdə tutan avtomobilə xüsusi olaraq təyin edilmiş avtomobilə xüsusi təyin edilsə (həll, reliz, xarici nəqliyyat vasitələrinin sayəsində mileage oxunuşları əsasında KM vergisi ola biləcəyi xarici nəqliyyat vasitələri Fransa).

Heç vaxt bir şey tətbiq etmək üçün dövlətin geri görmədim ! “Qazanclı deyil” vergi sayını görməlisiniz (bu mövzuda hesablardan çox hesabat var).
Bizim vəziyyətimizdə, boşqabın daha geniş olduğunu izah edən bercy, vergi daha eqalitar olacağını izah edir … xüsusilə @ Matts32 tərəfindən elan edilən 4 CTS üçün

Xrrl:
Beləliklə, bir Paris Bordo, 1000-dən ibarət bir TGV, mənbəyi olan yerlərin sayının, mənbə istehlakı. Bu, magistral yolda 100 kVth başına 19 kVt / hafı tutan 200 tesla (nəqliyyat qabiliyyətində) uyğundur.Eyni səyahət üçün 91 mwh.
Beləliklə, əvvəlcə 1-ə necə gəldiyinizi görmürəm.91 mwh … 19 kVt / 100 km * 600 km * 200 tesla, mənim üçün 22,800 kVt / saat. Və ya 22.8 mşrib … biz artıq TGV istehlakını aşırıq.
Lakin bu rəqəmlər hər iki halda 100% doldurma dərəcəsidir. Bu, bir TGV üçün həqiqətən mümkün olan bir nisbətdir. 200 Tesla üçün deyil … Ümumiyyətlə, bir TGV-nin orta doldurma dərəcəsi, şübhəsiz ki, VPS-dən daha yüksəkdir.
Nəhayət, siz də unutmusunuz ki, siz də Paris-Bordo və Tesla, bu 300 km / saat deyil ..
Bir sözlə, qatarların CO2 / km qiymətləndirməsi üçün heç bir şey deyil.Ən aşağı sərnişin ..
Xrrl:
Çünki nəqliyyat baxımından, ən təsirli olan ən təsirli olan ən təsirlidir.
Kütlənin tənliyin yeganə dəyişən olmasından uzaq olması istisna olmaqla … Kütlə sürətlənmə mərhələləri zamanı xüsusilə bahadır. Yaxşı, bir qatarın bir avtomobilin daha sabit bir sürəti var.
Bir dəfə başladıqdan sonra, hansı xərclər sürtünmə, əsasən hava və təkərlərdir. Qatarın fərdi nəqliyyat vasitələri ilə müqayisədə minimuma endirildiyi iki məqam … yol nəqliyyatının istehlakını azaltmaq üçün qeyd olunan yollarda, rabitə nəqliyyat vasitələrinin “qatarlarının” tətbiqinin həyata keçirilməsi, onları çox izləməyə imkan verməyin Böyük bir aerodinamik bir fayda yaxından və faydalanır … başqa yerdə aviasiyada da nəzərdə tutulmuş bir həll.

Yoxdursa, gündəlik həyat üçün 100 km və kiçik bir generator (benzinlə) böyük səyahətlər üçün bir küncdəki kiçik bir generator (benzinlə) olan bir ve, mümkün deyil?

Matts32:
Artıq 20 ildə KVte-də 4CT vergisini artırmalıyıq, əgər artıq yoxsa … mövcud tənzimlənən nisbət əsasında illik artımın ekvivalenti
Ah yaxşı ? Hal-hazırda 17 qəpik ətrafında 4 qəpik evdə 1% -dir ?

R5 dövründə anadan olmusunuz?
R5, həqiqətən, bir xəyal maşını deyil, orta sinifdəki “ailə” avtomobili idi: rahat deyil (vaxt üçün)!), 5 yer, kifayət qədər performans (vaxt üçün bir daha) və xüsusilə qiymətlər və nisbətən əlverişli bir müsahibə. Alp və ya Turbo / Turbo2 kimi karyeralarının sonunda bəzi həqiqətən nişanlı modellər olub, lakin bu, lətifə qalır və əlbəttə ki, yoxsulların avtomobilindən çox uzaqdır.
Beləliklə, böyük uğuru və bundan sonra bir çox insanın “ilk avtomobili” oldu, çünki ikinci -hand təklifi, o, zamanın avtomobilləri, avadanlıqları ilə müqayisədə çox pis olmadıqda, çox pis, etibarlılıq, etibarlılıq, etibarlılıq olmadığı üçün çox pis deyil, bir nəsildən digərinə çox artan performans.
Bir sözlə, mənim üçün yoxsulların maşını deyil, amma bunu bir simge kimi bizə satan və ya lüks bir obyekt üçün və ya demək olar ki, keçməyə çalışan Meonu da başa düşmürəm ..

Bu, mənə görünən hər bir yolsuzluq ilə daxil olan əsas seçimdir ?

CPICCIO:
Şəxsən məncə, bazarın Mən tamamilə razıyam. Bu, uzun müddətdir (10 ildən çox) mənim vəziyyətimdir və mən də “keçid” də çox insanları bilirəm. Məndə böyük bir nəqliyyat vasitəm var (benzin) demək olar ki, yalnız tətil üçün (4000-dən 5000 km-ə 4000-dən 5000 km-ə 4000-5000 km-ə qədər) və “kiçik” tipli klio / zoe dizel və ya elektrikli bir klio / zoe dizel və ya elektrik dövrdən asılı olaraq iş ili.

Bəli, lakin çox aşağı muxtariyyət, “qorxunc” olur, çünki hər kəs çətin vəziyyətdə olmağa risk edir.
Məndə E-208 var və 320 km məsafədə elan edilən muxtariyyət çox yaxşıdır, amma qışda 280 km məsafədə asanlaşırıq.
Geniş olduğum üçün işə getmək üçün gündə 55 km var və mən azaldılmış muxtariyyət ilə özümü qane edə bildim. Ancaq mütəmadi olaraq 100 km məsafəyə getmək üçün getməliyəm, buna görə 200 tur səyahət. Bu, 255 km-ə səyahət etdi, keçən dekabr, avtomobil 40 km muxtar elan edildikdə və hələ tamamilə baş vermədiyim zaman ombalılarımı sərtləşdirdim ^^ ‘
Bir sözlə, 300 km-dən az elan edildi (buna görə də soyuq, istilik, kondisioner …), gündəlik səyahət etmək üçün çox məhdud olur + Əlavələr
Və doldurma vaxtı Bəli, amma heç kim doldurulması olan bir stansiya, həmyaşıdları, terminalın pulsuz olduğu 20 dəqiqə, 10min olması üçün 10 dəqiqə. Mənfi bir nöqtə olaraq qalır

Problemimiz əmlaka ehtiyac, bir avtomobilin olmasıdır. İcarəyə götürsək, gündəlik olaraq elektrikli bir avtomobil və Fransanın digər ucuna getmək üçün bir dizel, əslində 2 aləmin ən yaxşısını alacağıq.

Bundan əlavə, daha çox insan LDD-yə dönür (bu loa deyil), buna görə əmlak anlayışı yoxdur … Sadəcə, müqavilənin sonunda heç bir müqavilə yolu ilə 4 ildə sizi 4 ildə ödəməyə məcbur edir ..
Mənə satmağa çalışdığım bütün qarajlar … vicdanla düşünmürəm ki, insanların əksəriyyəti üçün əsl mülkiyyət problemidir, lakin ehtiyacı var.
Baxım, texniki nəzarət, şinlər, şinlər, daha çox rahatlıqdan istifadə edə bilsəniz də, daha çox rahatlıq, çünki 4 il müddətinə icarəyə verdiyiniz avtomobilin ardından yol kəsilməsinə getmir ..

Razı deyiləm, bu gün Fransanı Dizeldə keçirən satıcı, bir metroda hərəkət edən Paris’dən daha çox Ticpe’yi daha çox ödəyir. Dolayı və ya olmaması.
Elektrik enerjisinə vergi artırsaq, buna görə cəzalandırırıqsa (və böyük bir cəza kimi yaxşı qəbul ediləcək), hər yerdə hər yerdə sarı yeleklərlə sona çatmayacağıq. İnanmıram və uzun müddət ərzində 41 milyard avro təşkil etmək üçün kifayət edəcək 4 CTS deyil.
Düşünürəm ki, başqa bir yerdə, bəlkə də boz kartın xərcləri və bir çox digər kiçik ölçmələr, bir çox digər kiçik ölçmələr, qısa şarj cihazları kimi, başqalarının soyuducunun soyuducusuna toxunmadan, bir çox digər kiçik ölçmə

Evimdə 3 ağıllı var və mən kənddəyəm … rue du kəndi eni 1,67 m ! Qonşuların 2cvs, 4l və 106 dizel var və istilik dəhşətləri ilə yuvarlandıqda ləkələnir. Mercedès V6-nı 320.000 km-likdən yalnız uzun səyahətlər üçün alıram.

Açıq şəkildə yox ! Məncə, bu, Ticpe (enerji məhsulları üzrə daxili istehlak vergisi) bunun üçün elektrik enerjisi olacaqdır ! Mən bunu deyirəm və bu TIPP-dən Ticpe-dən heç bir şey üçün getmədiyini yenidən qurtarıram ! Həqiqətən, elektrik enerjisi hələ də deyil, bir enerji kimi … digər tərəfdən, icranın içməli suyundakı sosial şinlər kimi, icranın Capillo izləniləcəyinə razıyam.
Bu qədər istehlakın altındakı nümunə, cari qiymətə elektrik enerjisinin qiyməti var, bir vergidən yuxarıda bir vergi tətbiq olunur. Çünki çox istehlak etsəniz, bir termal bir kolderdə yaşamağınız və ya ehtiyatlı deyilsinizsə, bir şey etmək sizin ixtiyarınızdadır ! Ya avtomobilinizi doldurursunuz, buna görə nəqliyyat üçün belədir ..
Bu, bir qanunun bir istilik koloru icarəyə götürməyi qadağan etmək məqsədi yoxdur. Və həyata keçirmək asandır.

Palou:
Ah yaxşı ? Hal-hazırda 17 qəpik ətrafında 4 qəpik evdə 1% -dir ?
Xeyr, yuxarıda dediyim kimi, təxminən 20% -dir:
Matts32:
Buna görə tənzimlənən nisbətlə müqayisədə 20% artım qaydasında.
Həm də dedim ki, bu, bu artım 20 ildən çoxdursa, illik 1% artır.
Matts32:
Əsasən, 20 ildə KVte-də 4CT vergisi artım edilməlidir, əgər artıq yoxsa … illik artımın ekvivalenti 1%
Bu gün qiyməti alsaq, 17.4 cts. 4 Bundan əlavə, 21-dir.4 cts.
21.4/17.4 ~ 1.23 (Buna görə 20 ildə 23% artım).
Və 1.23 ^ (1/20) bu ~ 1.01, buna görə ildə 20 ildir ildə 1%.

Hellvtic:
Razı deyiləm, bu gün Fransanı Dizeldə keçirən satıcı, bir metroda hərəkət edən Paris’dən daha çox Ticpe’yi daha çox ödəyir. Dolayı və ya olmaması.
SALESPERSON bir şirkət üçün işləyir, bu Ticpe, müştərilərinə, son müştəriyə keçəcək şirkət üçün bir xərc çəkir ..
Hellvtic:
İnanmıram və uzun müddət ərzində 41 milyard avro təşkil etmək üçün kifayət edəcək 4 CTS deyil.
2022-ci ildə Ticpe dövlət büdcəsində 18 milyarddır.
Təxminən 500 TWH ətrafında bir istehlak ilə, 4cts / kVt / saat 20 milyard geri gətirir.
Əlbəttə ki, bu yalnız dövlət payıdır, yerli icmalar da payı da var. Elektrik enerjisinə də almalıyıqsa, 8 CTS / KVt-kVt-a çatırıq. Ancaq yenə də digər imkanlar da var.
Hətta onu da əlavə edərək, 20 ildir ki, ildə 2% -dir. Bu, populyar vindicte-in tetikleyicisi, elektrik enerjisinin qiymətindəki “təbii” artımında tamamilə diqqətdən kənarda qalacaqdır Ticpe (və “qeyri-yollanmayan” heç bir səbəbdən, linklə müqayisədə cəzalandırılmamağın heç bir səbəbi, bağlantı edilmədiyi üçün, birdən çox pul yığan insanların birdən çoxu olan cari vəziyyətdir Buna görə ümumi büdcəyə gedən vergi, buna görə hamıya fayda verən ümumi qazana).

Bununla birlikdə, bir benzin mühərriki qoymaq deyildi, 3-latın bir litr, 1.Etanolu yalnız şəhər üçün çevirən 2 litr … bunun üçün 25.000 güllə ..

Və bəlkə də və daha yuxarı, həm də, batareyaların təkrar istifadəsində və təmiz nəqliyyat vasitələrinin inkişafında kütləvi şəkildə sərmayə qoyur.

Bu, bütün son avtomobillər VS avtomobilləri ilə 10 il əvvəl və bu, hibridləri (normaya) 2 texnologiyanı yığan daha da pisdir.
Digər tərəfdən, hazırkı baxım daha ucuzdur, buna görə də əməliyyat dəyəri (enerji + reportaj), buna görə də elektrik enerjisinin və getdikcə (vergi səbəbləri üçün).

Yaxşı, Mazda yalnız bir model, BMW i3 rex, Opel Ampera, ..

Renault sirrinə sahib olan başqa bir gələcək flop … Dacia Baharının əlbəttə muxtariyyəti ilə minimum 25K € ..

Əlbətdə anadan oldum !
1985-ci ildə ilk avtomobilim.
Keçmiş üçün nostaljik deyiləm, amma heç olmasa.
1990-cı ildə ilk yeni avtomobilim var idi: Golf 2 GTI.
Yaxşı bah mən bu maşını çox sevirdim, amma dünyada heç bir şeyin qarşısını almır, onu yeniləmək istəməzdim. Heç bir güc sükanı, belimlə dost olmayan amortizatorlar yoxdur !
Həddindən artıq istehlak. Və daha çox….
R5, kasıb avtomobil olaraq qalır. Nə qədər müasir twingo, niyə olmadığı qədər, əlbəttə ki, 106/107/108, bəli, 206/207/208 əla deyil
R5-ni vaxtın Ladybug üçün yeni böcəyi kimi çıxarın.

Hər kəs istədiklərini edir. Və bu, həqiqətən yaxşıdır.
Mənim üçün bir ağıllı bir avtomobil kimi bir avtomobil kimidir. Sinə.
Mən evdə maşınları çoxaltmıram.
Hər kəsin öz maşını var. Heç bir dublikat yoxdur.
3, üç maşın, hər biri

“Ən çox gündəlik istifadə üçün həlledici amil olmayan muxtariyyət üzərində həddindən artıq muxtariyyətə diqqət yetirməklə”. Sizin üçün, yaxşı, amma başqaları üçün, sən də var ? Muxtariyyət vacibdir, çünki bundan əlavə, xarici temperatur, sürəti, silmək, istilik, ifadələr, … və daha az muxtariyyət kimi avadanlıqların istifadəsinə görə çox əhəmiyyətli bir şəkildə azalır Orta dərəcədə uzun bir səyahətdə.

Beləliklə, nümunə mənim üçün son dərəcə pis görünür. 30 ildən çoxdur ki, hələ də qonşularınız kimi ağıllı olduğunuzu görəcəyik. Ya xalqı ilə ən yaxşı xalqı ilə ən çox çirkləndirənlərin olmasına əmin deyillər.
Və ən çox ən çox çirkləndirən “ləkələnən” bu deyil (bu mövzudur)?)).

Ən çox istifadə etdiyimiz biri olduğundan birincisi olan ikinci avtomobildə olan ikinci avtomobildə kiçik bir elektrikli maşın. Termal uzun səyahətlər üçün saxlanılıb > 300 km. Əks təqdirdə gündəlik iş, irqi, istirahət … Mükəmməldir. 320 km muxtariyyət. 280 Bu soyuq hava. Bu kifayətdir. 100 km başına təxminən 2 avro üçün standart rozetka üzərində bir ev doldurulması
1 ildə 15.000 km. 15.000 km üçün elektrik enerjisinə təxminən 300 avro və mən batareya az olduqda, Lidldən pulsuz doldurulmuram və tez olmasını istəyir. Bir sözlə çox xoşbəxtdir. Bütün bunlar ayda 250 avrodur. Daha benzin və ya təmir haqları yoxdur. İki il ərzində bir müqavilə sınamaq üçün, etdiyimiz ilin sonunda görəcəyik. Və yaxşı sürücülük rahatlığı. İstilik proqramlaşdırma, səhər bu qədər və daha az istehlak etmədən getmədən əvvəl avtomobilin yandırılması və istiləşməsi. Bir sözlə, bu an üçün çox xoşbəxtəm.

Mən yalnız böyüklərim (ötən cümə günü) və bu anda bu xoşbəxtlikdir və ya işə getmək üçün 40 avro xərcləməli oldum … Taffda geniş və pulsuz doldurulduğum üçün 40 € ödədim … (Terminalını 10 kVt / saatda tutdum, lakin yenidən başlamaq üçün kifayətdir).
Bu anda mənimlə mübahisə yoxdur, uzun səfər üçün (bu indi mənim əsas nəqliyyat vasitəmdir) qızımla, bu, sürətli xərclərdə 30 dəqiqəlik fasilə vermək üçün bizi öldürəcəyini düşünmürəm … bir və ya iki dəfə Ən pis bu qədər uzun səyahət.
Dizel haqqım kəskin şəkildə azalacaq, sığorta xərcləri daha ucuz (hətta əlavə seçimlər ilə) məcburi texniki xidmət (hər 25000 km-dən çox mənə çox dəyəri olmaz …). və mənim üçün sürücülük zövqü yaxşı edir. 500 km üçün müsbətdir.

200% razıyam. Daha bir arqument əlavə edəcəyəm. Kollektivə getmişiksə, fərdi nəqliyyat vasitəsi üçün infrastrukturu qorumaq üçün pul xərcləməyəcəyik və daha yaxşı keyfiyyətli bir dəmir yolu alacağıq. Saatda daha çox qatar ! Zəncirin sonunda, servisləri də təsəvvür edə bilərsiniz. Dağlarda çox yaxşı tətbiq olunur. Sən xizək gəlirsən, qatar alırsan, qatarın gəlməsini gözləyən servis. Bəli, fərdi avtomobildən (ailə üçün) daha bahalıdır, amma bir dəfə də bir dəfə maraqlı ola bilər.

Melvin:
Sizin üçün, yaxşı, amma başqaları üçün, sən də var ?
Düşünürəm ki, mübahisəni qaytarırsınız. Düşünürəm ki, gündə 200 kkmetrdən çox olan insanlar, həftədə bir dəfə 200 kkmdən çox səyahət edənlər də çox nadirdir. Oradakı bu insanlardan biri ola bilərsiniz, ancaq hələ də xüsusi olduğunu etiraf edir.
Orta fransız yürüşünü görəndə, əksəriyyətin ildə bir ildə iki və ya 3 saat ərzində 2 və ya 3 saat ərzində iki və ya 3 saata qədər məğlub ola bilər ki, hər 15 gündə hər 15 gündə iki dəfə məğlub oldu.
Wackyseb:
1985-ci ildə ilk avtomobilim.
Oh, qoca! Mənim kimi … 83-də ilk kassa qeydiyyatı, 2 ayağı, yoxsulların həqiqi avtomobili 500fr ..
Mənə niyə R5-ni yoxsulun maşını kimi hesab etdiyinizi izah etməmisiniz, 4l-dən daha çox “yüksək”. Retro sağa kimi dəlilik avadanlığı var idi, baş hətta məxmər oturacaqları dəstəkləyir! Bundan sonra bir golf gti olmaq üçün vasitələrin olması üçün neferensiya içində yaşamalı idiniz ..

LD9474:
Dağlarda çox yaxşı tətbiq olunur. Sən xizək gəlirsən, qatar alırsan, qatarın gəlməsini gözləyən servis.
Ya özünüzə ziddirsiniz, yoxsa başa düşmədim. İkinci seçim ehtimaldan çox olduğu üçün burada məni narahat edir. Çarterklikə getmək üçün fərdi nəqliyyat vasitəsi infrastrukturu üçün az puldur. Ancaq nəticədə nümunəniz ailələr üçün daha bahalıdır .
Həqiqətən, şübhə edirəm ki, şəxsin əmanətləri bir çox zonanı çölləmək üçün istehsal etmək üçün investisiya qoyulur. İctimai nəqliyyatın son kilometsinə çətinliklə cavab verir, qatar üçün daha mürəkkəbdir. Mən öz nümunəmi alıram, ən yaxın ictimai nəqliyyat 10 km məsafədədir, SNCF stansiyası üçün bir məşqçi var (stansiyadan asılı olaraq 35 km məsafədən 45 km məsafədə və ya 1h30) … təyinat nöqtəsindən asılı olaraq Eyni … Fərdi infrastrukturunuzun rasionallaşdırılması ilə də vacib qalacaq.
Avtomobilin müqayisə yolu ilə 25 km və 25 dəqiqəəm ..
Eyni şəkildə cari kontekstdə, əmanətlərin ictimai nəqliyyata gedəcəyinə əmin deyiləm. Ancaq bu başqa bir mübahisədir.

LD9474:
Sən xizək gəlirsən, qatar alırsan, qatarın gəlməsini gözləyən servis. Bəli, fərdi avtomobildən (ailə üçün) daha bahalıdır, amma bir dəfə də bir dəfə maraqlı ola bilər.
Daban. Getdikcə daha çox çevrilən bonus, stansiyaya motorlu nəqliyyat vasitələrinə qalxmamaqdır. İstər avtobusla vp ilə, vadidə daha aşağı dayana bilərsiniz və bir kabel avtomobili ələ keçirə bilərsiniz. Məsələn, Venosjan və ya Alpe-d’Huez vasitəsilə 2 Alp-a Vaujany vasitəsilə 600 ilə 800 m yüksəklik qazanc əldə edir.
Hətta müntəzəm olaraq yenidən canlandıran bir grenobble-chamrousse kabel avtomobili layihəsi var (yaxşı, birdən-birə onun həyata keçirilməsində orta dərəcədə indiyə qədər inanıram, halbuki çox sayda ictimai subsidiya tələb olunsa da, demək olar ki, mümkün deyil Əks təqdirdə, əks təqdirdə və mən siyasi iradənin keçməsi üçün kifayət olduğunu düşünmürəm), 25 km yolun əvəzinə və 1400 m yüksəklik əvəzinə 20-30 dəq artımla.

Heç bir tıxac, “Belçika” fürsəti Fransaya nisbətən daha ucuzdur.
Nmut:
Mənə niyə R5-ni yoxsulun maşını kimi hesab etdiyinizi izah etməmisiniz, 4l-dən daha çox “yüksək”. Retro sağa kimi dəlilik avadanlığı var idi, baş hətta məxmər oturacaqları dəstəkləyir!
Uh mənim r5 bej / qəhvəyi, retro sağa, 4 sürətlə alma daha çox olan 4 sürətlə. Buz paltaryuyan maşın ağ / sarı bir plastik düyməyə pompalanmalı idi. Zamanın əyləcləri, həqiqətən əyləcdən daha çox yavaşlaması idi. Silinmiş buz yox, baş dəstəyi yoxdur. Hətta avtomobil radio da mövcud deyildi. Yeganə radio stansiyasını quraşdırmaq və antenanın quraşdırılmış (əvvəlcədən təchiz olunmayan) üçün hər şeyi etmək lazım idi
Buna görə bəli, başlamaq üçün əyləncəli idi, amma yaxşı saxlama.
Cari 85 və ya 86, şaxta və qarın böyük fırtınası. Yaxşı bah pəncərələr də içəridə donmuşdu. Və avtomobil açıq şəkildə başlamadı.
Və hamısı ruhsuz mühərrik .
Nissan Micra tərəfindən tez bir şəkildə dəyişdirilmiş bir Nissan günəşlidir.
Məni Nissan kəşf edən valideynlərim idi, Datsun 280zx (düşünürəm ki, təsdiqlənməlidir). Bu bədən işini öldürür. (Yaxşı, hər halda bütün paslıları bitirdi . ))

Martin_penwald:
Ancaq bir SUV ola bilməsəm, Zigounette’nin ölçüsünü necə kompensasiya edəcəyimi ?
Daha optimallaşdırılmış profil ilə bir sedan alın?

Bəli və Xeyr, elektrikli avtomobilimi icarəyə götürürəm, amma bir termalın yaxın qapısına sahib olmağımdan məmnunam və tərk etməli olduğum anda bir avtomobil icarəyə götürmək üçün əvvəlcədən planlaşdırmaq məcburiyyətində deyiləm. Təkmilləşdirilmiş həftə sonları, əlbətdə ki, onları dayanacaqlarla elektrik edə bilərdim və ya son anda kirayə üçün bir istilik tapmağa çalışa bildim, amma hələ də çox rahat olmayan kiçik bir logistika

Bəli, inzee-dən aylıq razıyam, amma artıq boş vaxt yoxdur, amma heyif bir həftəlik məzuniyyətə əlavə etməlisiniz

Mənim hissəm elektrikə qarşı deyiləm və bir evdə yaşasam (əlbəttə ki, qaraj) olsam, artıq birində ola bilər, amma bir co -hole olan mənzildə yaşayırıq və bütün toutim olması asan deyil Dayanacaqda şarj stansiyası (və yenidən yaşayış yerinizdə dayanacaqa sahib olmaq şansınız olanda)

Müqayisəli etibarlılıq vt / vt haqqında bir araşdırma etmək maraqlı olardı.
Ancaq çox sayda avtomobil silmək üçün, qaraj sahiblərinin tapılmadığı, bu, bütün qutularda olur və hətta mükafat markaları ilə baş verir … Elektrikli təcrübəm (15000000 mm) olmaq kifayət deyil (15000000 km) Ves qırıldı ..
KeyPlus:
Bəli, inzee-dən aylıq razıyam, amma artıq boş vaxt yoxdur, amma heyif bir həftəlik məzuniyyətə əlavə etməlisiniz
Fransa Paris, Bayonne, Brest və Kannda ümumiləşdirmir. Daha az gedə bilərik və gözəl ölkəmizi bir az ziyarət edə bilərik. Hətta Brest-VinTimille, bir həftədə heç bir hal deyil ..
Fox-Idcom:
Şarj stansiyası almaq mütləq asan deyil
Mənim üçün bu, vesdə ən böyük əyləci olan budur, sonra alış qiyməti var (hadisə bazarı hələ də yaxşı deyil), ancaq ‘istifadə dəyəri verilən qiyməti.

Bir az retivləşdirildi, R5 çox gənc olmamalıdır ..
Əlbətdə cəmi 5 sürət var idi, qutu 5 90-cı illərin əvvəllərinə qədər demokratikləşdirmədi. Və radio üçün eyni avadanlıq üçün eyni.
Və əgər Micra K10 olsaydı, R5-dən daha yaxşı olmamalıdır, digər tərəfdən aşağıdakı nəsil daha yaxşı idi, amma xatirələrim yaxşı olarsa, daha çox super 5 nəslidir (əmin deyil …).
Wackyseb:
Və hamısı ruhsuz mühərrik .
Məncə, kiçik əyləncəli avtomobillər, yalnız R5 Alp (yüksək “) və ortada – balta və onlardan daha çox işləyən və yalnız bir dəyişiklik injektoru ilə depozit edilmiş 1100 ilə başlamışdır. Ancaq əvvəl deyil!

Nmut:
Digər tərəfdən aşağıdakı nəsil daha yaxşı idi, amma xatirələrim yaxşı olarsa, artıq super 5 nəsli deyil (əmin deyil …).
MICRA II, hətta onsuz da Clio nəslidir, 90-cı illərin əvvəllərinə gəldi, bu, 1984-cü ildən bəri Super 5 Tarixi.

Wikipedia-da kiçik tur> Sən haqlısan.
Ancaq birinci mikra qorxunc deyil, amma hələ də Wikipedia-da xatirələrim var, görürəm ki, 3 mərhələ var ..

@Clubic RSS Feed-də bir elektrik məqaləsini görürəm və ya deyil, burada 2022-ci ildə dünyanın ən yaxşı avtomobilləri var. Ancaq bu səhifəni yükləmək mümkün deyil, “səhifə düzgün yönləndirmir”. Bir neçə maşın və brauzerdə sınaqdan keçirilmişdir.
Məqalə çox erkən nəşr olundu və geri çəkildi ? CONFIG PB ?

Bəli, bir vergüldən düşür. Hər halda bir TGV kimi bir TGV kimi eyni dərəcədədir və məndə istehlakın irəliləməsinin bir və ya iki il ərzində tarazlığın aşağı düşməsinə səbəb olacağına şübhəm yoxdur. Sadəcə bir i3 ilə 19KWH / 100 km-dən az / 100 km-dən az istehlak edən çox sayda avtomobil var, sadəcə bir i3 ilə, artıq 15 kVhwh / 100 km və ya 18 m saathapana qədər enirsiniz.
Bununla birlikdə, avtomobil səyahətinin praktik cəhəti olaraq qalır: təyinat yerinizi və səyahətinizi, fasilələrinizi seçirsiniz. İstədiyiniz zaman tərk edirsiniz və SNCF-nin tətillərinə və digər təhlükələrə məruz qalmırsınız.
La Rochelle və ya Arcachon hövzəsinə getmək istəyirsinizsə, Bordo-da bir səhnə etmək əvəzinə birbaşa gedin. Sonda daha az sürətlə gedirsən, amma daha əvvəl gəlsən
İnsanların qatarda avtomobili qatarda seçməsəniz, daha bahalı olsa da, stansiyada avtomobiliniz üçün avtomobil üçün parklanma problemi var, VINCI Parkı və s
Doldurulmaya gəlincə, bu nisbətin yaxşılaşdırılması, inkişaf etdirmək üçün carpooling var. 2 hissə üçün kifayət qədər praktikdir. TGV-lərin (SNCF bu nisbətlərdə ünsiyyət qurmur), TGV Paris Marseldəki təcrübələrim (Fransada ən sərfəli xətt olması lazım olan təcrübələrim, bir TGV-nin nadir hallarda tam olduğunu göstərdi Gücü 50 və ya 60% -i.
Mənim üçün həll yolu nəqliyyat vasitəsini hər yerdə hərəkət etməməlidir, ancaq gəlişdə nəqliyyat vasitəsi olmalıdır (başlanğıcda olduğu kimi). Buna görə, mənim üçün, real həll, gəldiyiniz zaman stansiyanın ətrafında son 100/150 km məsafəni etməyə imkan verən paylaşılan, elektrik (hətta muxtar ola bilər) avtomobildir. Parisin öz-özünə-servis avtomobillərinin təcrübəsi olması istisna olmaqla, fiəzko olmuşdur, fransızların ictimai mallara aid təhsili, qısa müddətdə, qısa müddətdə qazanılmır.

Tfpsly:
@Clubic RSS Feed-də bir elektrik məqaləsini görürəm və ya deyil, burada 2022-ci ildə dünyanın ən yaxşı avtomobilləri var. Ancaq bu səhifəni yükləmək mümkün deyil, “səhifə düzgün yönləndirmir”. Bir neçə maşın və brauzerdə sınaqdan keçirilmişdir.
Məqalə çox erkən nəşr olundu və geri çəkildi ? CONFIG PB ?
Mən də sınaqdan keçirdim və komandaya qayıtdığım bir problem var

Vidarusny:
Çarterklikə getmək üçün fərdi nəqliyyat vasitəsi infrastrukturu üçün az puldur. Ancaq nəticədə nümunəniz ailələr üçün daha bahalıdır .
Biri digərinə zidd deyil. Daha az saxlama yolları büdcədən bir dəmir yolu infrastrukturunu ayırmağa imkan verir (bəlkə də özümü ifadə etdim). Digər tərəfdən, bu gün bir avtomobil gəzintisi etmək 4 nəfərin ailə üçün qatardan daha çox baha başa gələ bilər. Dedi ki, artıq bir nəqliyyat vasitəsi olmayan ailənin əmanətləri bu təsadüfi əlavə işi geniş şəkildə amortizasiya etməyə imkan verir (mən burada danışıram).
Gündəlik həyat üçün razıyam ki, “sonuncu kilometr” böyük şəhərlərdən kənarda zəif xidmət edir. Evdə, avtobus yoxdur. Yenə də bunun siyasi iradə olduğunu düşünürəm. Tələb üzrə “əmrli” muxtar nəqliyyatın icrası bu narahatlığı həll etməyə imkan verməlidir.
Demək olar ki, heç bir fərdi nəqliyyat vasitəsi olmadan bir cəmiyyətdə “yaşayırdım” və insanlar bu barədə şikayət etmədi. Zamanla fərqli bir münasibət qurdular. Məni bir az (çox) ilə oynaya bilən şeyin olduğunu söyləyən budur?) iradə.

LD9474:
Yenə də bunun siyasi iradə olduğunu düşünürəm.
Aydın. Bir sərhəd kəndi yaşayan valideynlərimdən bir nümunəm var. Sərhəd tərəfləri üçün, hər yarım günün əvvəlində və sonunda mərkəz şəhərinə getmək üçün gündə 4 avtobus. 500 m, sərhədin digər tərəfində, əlbəttə ki, digər tərəfdən, digər tərəfdən şəhər mərkəzindən (15 km vs 5 km), iki fərqli avtobus xətti, iki fərqli avtobus xətti olan bir kəndi 6 A.M-dən 30 min saat 8 s. ..
TC-ni bir tərəfdən, digəri isə tc inkişaf etdirmək üçün eyni sözlər ..

Tfpsly:
@Clubic RSS Feed-də bir elektrik məqaləsini görürəm və ya deyil, burada 2022-ci ildə dünyanın ən yaxşı avtomobilləri var
Təmir: elektrik və ya yox, burada 2022-ci ildə dünyanın ən yaxşı avtomobilləri var

Öz bağlantılarınıza görə, 320 km / saatda bir TGV yuvarlanan, 19m70 km / 1000 km istehlak edir. Linkinizə görə, bu qatar 1000 sərnişin daşıyır.
Tam bir qatar üçün 19avab / sərnişin / km.
Öz rəqəmlərinizə görə, səmərəli bir elektrikli avtomobil 15 kVt / saat / 100 km istehlak edir. 150avab / km.
Avtomobil 5 nəfər nəql edərsə, bu, 30Wh / km / sərnişin.
Avtomobil 4 nəfər nəql edərsə, bu 37-dir.5wh / km / sərnişin.
Avtomobil 3 nəfər nəql edərsə, 50avab / km / sərnişin.
Bir avtomobilin yalnız bir sərnişin olduğu tipik bir hal haqqında danışmayacağam.
Blokla doldurulmuş, ən təsirli elektrikli avtomobillər həmişə 1 istehlak edir.TGV-dən 320 km / saat və blok doldurulmuş bir TGV-dən daha çox elektrik enerjisi. Ancaq 100% doldurulmuş qatar çox yaygındırsa, 100% doldurulmuş avtomobillər daha nadirdirsə. Beləliklə, əslində fotoşəkil yoxdur, mən orta hesabla 3 ilə 4 dəfə avtomobillərdən daha səmərəli olmalıdır qatar üçün üstündür. TGV-lərin həmişə 320 km / saata getmədiyini nəzərə almıram.
Nəhayət, daha effektiv hala gətiriləcək avtomobillər haqqında mübahisəniz daha təsirli olan TGV-nin növbəti generatio üçün işləyir.

Düşünürəm ki, sənədi səhv başa düşdünüz. TGV, onun seyr sürətinə çatdısa, əslində 20 kwh / km istehlak edir. Ancaq əslində bir avtomobil üçün bütün səyahət (sürətləndirmə + əyləc + əyləc + daha yavaş mərhələlər) nəzərə almalısınız. Bir nümunə sənədin 15-ci səhifəsində verilmişdir. Və orada, Paris / Bordo səyahət (sənədin əsası və 600 km məsafədə xidmət edən) üçün 20 m saatt / saat gəlirik.
Bundan sonra, TGV-nin orta bir avtomobildən az istehlak etdiyinə razıyam, amma daha az deyil, biz eyni dərəcədədir. Bir nəsil bir nəsildən bəri, heç olmasa 10 illik dizayn, bir nəsil bir avtomobilin bir nəsli olsa da, bu hesabatın geri çevriləcəyi, sadəcə texnoloji yeniliklərin avtomobillərə fayda verəcəyinə görə bahis edirəm.
Avtomobillər daha praktik olduqda (yuxarıda göstərilən səbəblərə görə), qatarda daha az maraq olacaq.
Bundan sonra TGV istisnadır, TER üçün, çox vaxt idi, çünki ves onlardan daha iqtisadi olduğundan.

@Palou @Clubic, işləməməyin eyni narahatlıqları üçün RSS yeməyinizdə başqa bir məqalə:
https: // www.klublu.COM / MAG / Ətraf mühit-ekoloji.html

Təşəkkür edirəm, komandaya bildirirəm
Düzəliş: @tfsly düzəldilir
→ Elektrik: Günəş və külək ilk dəfə qaz ikiqat artır !

Tətildə bir və ya iki dəfə tətilə getmək üçün bir avtomobilin ölçüsü satın alınması, bəzən bir avtomobil icarəyə götürmək üçün çox iqtisadi deyil.
Əks təqdirdə bir Kona 64 kVt və bir baharım var idi və heç vaxt Fransanı hər dəfə (Parisdən keçmək əsəbləşməmişəm) <-> Yeni vaxtı bir neçə dəfə port edin). Sadəcə daha uzun və başqa cür təşkil etməlisiniz, amma mükəmməl olaraq mümkündür.
Problem batareya ömrü deyil, yük sürətidir.

@palou heç üçüsiz iki
https: // www.klublu.COM / KART-QRAFİK / Xəbərlər-456330-à-4-Votre-Portefeuille-A-Prototipe-De-3DFX-Voodoo-5-4-GPU-ET-Vente.html

Komandaya hesabat verirəm, amma sabah olduğu vaxt veriləcək
@tfsly təmir olunur: cüzdanınıza ! 4 GPU ilə 3DFX Voodoo 5 prototipi satışdadır !

Renault R5: Elektrikli şəhər avtomobili bir az daha çox ortaya çıxdı. Şəkillər, qiymət və məlumat

Renault R5: Elektrikli şəhər avtomobili bir az daha çox ortaya çıxdı. Şəkillər, qiymət və məlumat

Renault 5. Diamond markası, gələn il gözlənilən R5-nin eponim xüsusi seriyasını açmaq üçün Roland-Garros 2023 nəşrindən yararlandı. Bir az daha gözlənilən Renault Elektrikli şəhər avtomobili kəşf etmək lazımdır.

  • Elektrik Renault 5 Şəkillər
  • Yeni R5 məlumatı
  • Qiymət
  • Buraxılış tarixi

28 mayın 2023-cü il tarixində Renault təqdim etdiyi fransız tennis beynəlmiləlləri çərçivəsində, almaz markasının 2024-cü ilin ikinci yarısında bazarda satılması üçün xüsusi Rodur-Garros seriyası. Serial versiyasına 95% -də Serial versiyasına sadiq olan bir model, Renault-da yeni bir elektrik şəhərlərinin yeni kraliçası olmağa çağırılan R5-nin konturları haqqında bir az daha çox məlumat əldə etməyə imkan verən bir az daha çox məlumat verdi.

Hər halda, brendin yeni qurumunda qruplaşdırılan altı modelin marketinqi ilə geniş elektrik proqramına başlamış olan fransız istehsalçısının arzusu, brilyant, ampère, 2030-cu ilə qədər. Çox gözlənilən məşhur R5, François Leboinin dizayn işləri sayəsində tam modernləşdiriləcəkdir.

Luca Di Meo, Renault Boss, “Bu R5 ilə Məqsəd, onu 20.000 avrodan az (istisna olmaqla) ən yüksək qiymətə olan yeganə elektrikli şəhər avtomobilini etməkdir”. R5, Douai fabrikində Fransada istehsal ediləcək və Renault Twingo və hətta Renault Zoé, markanın ilk elektrik ulduzu, 2013-cü ildə bazarda başlatdı.

Elektrik Renault R5 Şəkilləri

Renault, 2021-ci ilin əvvəlində elektrik R5 konsepsiyasının ilk görüntülərini təqdim etdi.

Yeni Elektrik R5 haqqında bilmək üçün məlumat nədir ?

1972-ci ildə başladılan R5, demək olar ki, 50 il sonra xarakterik xüsusiyyətləri ilə tanınan qalır. Şəhər avtomobili müasirliyin böyük bir toxunuşu ilə çox yığcam qalacaq. “Renault 5 prototipinin dizaynı irsimizin dini modelindən ilhamlanır. Bu model sadəcə müasirliyi, vaxtında lövbərlənmiş bir nəqliyyat vasitəsini özündə birləşdirir: şəhər, elektrik, cazibədar “, 2020-ci ildən bəri Renault Dizaynının direktoru və Neo-retro modeli ilə bir hissə səbəb olan Peugeot dizaynının keçmiş müdiri olduğunu izah edir 2018 Auto Dünya Kubokunda, Peugeot e-əfsanəsində təqdim edildi.

  • Xüsusi Roland-Garros seriyasının 2023-cü ilin may ayındakı təqdimat zamanı, R5, 2021-ci ildə açılan sarı rəngli atlaz kölgəsi ilə birlikdə təqdim edildiyi sarı rəngli atlaz kölgəsi ilə açılan A290 A290’ı ortaya qoydu Bir neçə həftə əvvəl. Buna görə gələcək elektrik şəhər avtomobilinin rəng qrafikində tapacağıq daha ayıq bir rəng.
  • Yeni R5-nin klassik çeşidində ilk modellərin marketinqi qarşısında təəccüblü bir şəkildə açılan bu xüsusi roland-Garros nəşri, 2021-ci ildə ortaya çıxan prototiplə müqayisədə bir sıra digər kiçik dəyişikliklərə malikdir. Bu, xüsusən də, Roland-Garros Stadionunun simvollarından biri olan Saint-André’nin çarmıxından yuxarı olan ön qapılarda yerləşdirilən nazik yan ızgaralarda işdir. Bu ızgaralarda, 5 nömrəli Fransız beynəlxalq loqotipinə yol verir. Rantlarda, parlaq mavi rəngdə olduqca yüksək dərəcədə yüksək bir toxunuş gətirir.

  • İki il əvvəl təqdim olunan modeldə, artıq nəqliyyat vasitəsinin ön hissəsinin bizi futuristik bir dövrə nəql etdiyini, kifayət qədər orijinal 3D effekti verən yüngül imza ilə nəql etdiyini kəşf edə bilmişik. Başlıqın hava qəbulu şarj lyukunu gizlədəcək, arxa işıqlar, 21-ci əsrin bu Renault R5-ə qədər müasirlik süfrəsi vermək üçün aerodinamik deflektorlar da inteqrasiya edəcəkdir !
  • Orijinal R5-ə çox sayda səliqə var. Yan şəbəkədən arxa magistral vasitəsilə təkərlərə qədər R5 həvəskarları, pavilyon xətti və düz və əyilmiş quyruq kimi düz başlıq adlandıraraq doldurulacaq.
  • Güzgülərdə mövcud olan Fransız bayrağını da qeyd edəcəyik, peugeotun ən son anlayışlarını görmək üçün istifadə etdiyimiz bir göz qırpım.
  • Gilles Le Borgne, digər kimyaçıları və batareya paketinin, soyutma sisteminin olduğunu öyrənən Argusu əmanət etdi. maksimuma qədər optimallaşdırılacaq
  • Bu elektrik R5 konsepsiyası Renault tərəfindən təqdim olunan böyük bir məhsul planının bir hissəsidir. Marka, 6 elektrik daxil olmaqla 2030-cu ilə qədər 14 modeldən ibarətdir. R5 bunun bir hissəsi olacaq.

Yeni Renault R5-nin qiyməti nə olacaq ?

Renault hazırda təqdim olunan məhsul planını soymaqla, R5’nin kiçik elektrik şəhər avtomobil seqmentində Zoé-ni əvəz etmək üçün gələcəyini güman edə bilərik. Birincisi, Fiat 500 Elektrik, Honda E və ya Mini Elektrik, Diamond’dakı markanın məqsədi bu elektrikli elektrik R5 ilə 20.000 avroya satmaq idi. Ancaq vəziyyət son vaxtlar yəqin ki, dəyişdi və ola bilər ki, şəhər giriş qiyməti xeyli çoxdur. 25,000 avro.

Elektrik Renault R5 buraxılış tarixi nə olacaq ?

Renault, 2030-cu ilə qədər altı elektrik modelinin sərbəst buraxılması layihəsini açıqladı, argus, markanın çox şey aldığı Gələcək Elektrik R5-nin başlamasını elan edir, 2024-cü ilin yayının sonunda baş verməlidir. Qrupun Fransa fabrikləri üçün müjdə, bu R5, Douai fabrikində bir məclis ilə Fransada quraşdırılacaq. 6K, 6ak olan elektrik motoru, Normandiyada Cléonda ediləcək.